Vad jag ska typ göra ida

Tjenare nu så ska jag berätta om vad jag har gjort och vad jag ska göra...
Först så vakna jag såklart och borsta tänderna
Sen så klädde jag på mig och allt de vanliga.
Jag fråga min mamma vad vi skulle göra idag
Hon sa att vi skulle typ gå och handla varor till resturangen.
Så vi drog på dierekten till Skärholmen med tuben.
Sen så efter när vi hade handlat klart så stack mamma till Gnesta medans jag drog hem.
Det var min dag...

Men nu är det dagsför vad jag ska göra idag
Jag ska vara hemma klockan ända till 18:00 och sen så ska jag till Nico.
Sen så ska vi typ nattgibba och det börjar klockan 23:00 och slutar 09:00 nästa dag ^^
Det är typ de....

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0