:P

Tjabba idag så var det lördag och det betyder att det blev kinesiska skola idag <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Så då måste det hända saker <3
Först så var det typ chill på lektionerna men när typ vi skulle typ säga en läxa så kom jag att jag gjömde göra den :O Så det blev lite mummligt.... :P
På rasterna så var det aaas kul för jag och david tog ut en stol som har hjul på korridoren och den är ass stor vår korridor.
Så David Sprang och puttade på stolen medans jag var på stolen det blev as snabbt pch jag bara skratta och garva.
Sen så vill Jimmy putta så han putta på stolen så att den kom på Anton men den hann att stanna  när den var nära honom  xD
Sen så kom typ en vaktmästare och sa att man inte får göra så så han tog vår stol :(
Men sen så baxade jag och David tillbaka stolen :D
Så det var fett kul.
Sne så var det en tävling i typ mellanstadiet tror jag och man skulle typ se vilken klass som kunde bäst kinesiska och sånt skit... :P
Och det va tre styckna från vår klass som tävla.
Och Karin fick silver medal, liang yu fick också silver och Gustav fick guld!!!!!!! :D
Vår klass äger!!!
Sen så typ när det var slut saå väntade jag på elin och de utanför för jag fick inte gå inte av tjejerna :P
Efter när det var slut så drog vi till Elins klass loppis.
Medans vi drog till Luma så blev Helena (elins syrra) sur för att på riktigt gå och shoppa.
Men vi drog och va på loppisen
När vi var framme så var det asss kallt och jag köpte skit många sockerkaker och la de i munnen men sen så blev det ass toorrt i halsen så jag bara: "MMUMMMUUMUUMMMUMUMU"  med en sockerkaka i munnen xD
Alla började skratta hahahahahahha.......
Sne så var det typ slut på loppisen men sen så tog jag tvärbanan och sen tuben.
När jag gick igenom medborgarplatsen så såg jag Rabih!!!!!!!!!



Aaaa det var typ min dag :P
Just nu så håller jag på och lyssanar på låtar och sånt.
Nu kommer ene låt.

Kardinal Offishall Ft. Akon - Body Bounce


Kommentarer
Postat av: becca

hur lägger man in sådanna smalieysar(stavning?)??

2010-05-09 @ 20:55:41
URL: http://kompisarnasblogg.blogg.se/
Postat av: becca

blogga

2010-05-17 @ 17:26:19
URL: http://kompisarnasblogg.blogg.se/
Postat av: Steeeeeepphh:P you know who ;)

ojojoj heeenning tang ee efter när de gäller musik xD Hahahahahahahahhaah

2010-05-17 @ 21:08:19
URL: http://tungmulatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0