Igår och Idag

Tjenare just nu så typ käkar jag chocklad bollar mumms.....
Men nu så tänkte jag på att berätta om min dag.

Igår så drog jag hem till Nico och skulle titta på bio <333
Vi såg på Iron man 2 den var ass bra rekommenderas.
Efter så drog dierekt till pc hallen att och nattgibba det var kul.
Vi stack typ klockan 04:00 för jag och nico började bli hungriga så vi drog.
Först så skulle vi titta om det fanns några Nattbussar men det fanns inte så vi fick typ vandrahem.
När vi typ kom till Stuvsta station så hållde Nico typ på att trampa på en padda :O
Sen så typ när vi var utanför hans hem så kom han ihåg att han glömde sina nycklar hemma. -.-
Så vi typ försökte att öpnna dörren med typ saker med det fungerade aldrig *pruutt*
Så vi var typ tvungna att messa hans syrra att öppna dörren.
Men hon orkade inte läsa så hon forsatte att sova.
Efter när hon skulle typ gå och dricka vatten så titta hon på sms:et
Så jag var tvungen att Så var räddade ^^
Men vi var hungriga fortfarande så vi gjorde nudlar goot som fan asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men sen så la vi oss för vi blev ass trötta


Idag: Idag så vakna jag 09:00 så jag hade bara sovit typ 4-5 timma :O
Efter så snackade jag med Nico lite.
Men efter så skulle vi äta fruktkos.
Jag tog filmjölk med flingor och en macka.
Sen så skulle Nico på fotbolls match så han lämna  mig ensam typ hemma med hans mamma, pappa, syskonen och såklart hans katter.
Jag hade typ inge att göra föruto matt anacka typ med dem och typ gosa med katterna.
När jag gosa med Rulle (en av katterna) så hitta jag en fästing på honom.
Så jag och hans pappa drog loss fästningen.
MAen sne så skulle jag hem och hans pappa körde mig till stuvsta station, så att jga kunde ta pendeln hem.
Sen när en kille bakom typ glasen däe man typ stämplar billjeter sa att det krävs 3 men jag hade bara 2.
Jag tänkte säga jävla idiot till honom men gjorde inte det.
Så jag var tvungen att vänta i en halv timme på min moster och hämta mig.
Sen när jag gick förbi honom så pekade FUCK YOU - fingret och sa "In your face"


Hitta den på google
Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0