My freaking day

Idag så hade skulle vi öva till skolavslutingen -.-
Det var ass tråkit så klart liiksom vi skulle bara vara i kyrkan och typ lära hur vi skulle gå på skolavslutningen.
Och va faaan tror de att vi vet inte hur man går lr?
När vi skulle sjunga så var det typ asstyst för att iingen kunde typ texterna Haha typisk oss <3
Men när vi skulle sjunga Sveriges flagga så värgade jag sjunga den så jag sjöng :

Flamma stolt mot dunkla Urban,
likt en glimt av Urbans sol
över Urbans skogar, berg och byar,
över vatten av Urban
Urban som sjunger, när Urban bredes,
som vår gamla Urban tolk: 
Urban lyser! Urban lyser!
Ingen vredes åska slog vårt Urban folk.

Flamma högt, vårt Urbanstecken,
värm oss, när det blåser kallt!
Stråla ur de Urbanska vecken,
kärlek mera stark än allt! 
Urbans flagga, Urbans ära,
fornklenod och framtidstolk.
Urban är med oss, Urban är med oss 
Urban skall bära stark vårt fria svenska folk


XD Haha
Där et är Tjockt är det ändrat

Vi börja skratta såklart :P

Så det blev iaf lite kul :D

Men Sen så stack vi till Lunch och käka
Och efter så skulle vi gå ochrensa våra bänkar.
Sen så efter så fick man dra :P 


Kommentarer
Postat av: becca

va fan, vrf just urban XD

men iaf jag höll tyst vid de ställen dsom gud är med oss och sån och sjung blablabla, men när det var skolavslutning satte fröken mig brevid henne så det kändes som jag måste för fröken ser ju -.-'

men aja XD

2010-06-26 @ 21:55:26
Postat av: Becca

Tusen år sen du uppdatera typ

2010-12-19 @ 20:31:54
URL: http://kompisarnasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0