Sorry....

som ni har sett så har jag inte bloggat typ på skit längeee............
Aja men nu är jag tillbaka och det är juh det som gäller.

Just nu så lyssnar på en låt som är typ okänd som hörde den i kinesiska skolan medans typ tjejerna dansade till den på deras dans lektion.
Här kommer låten ;)

Cosmo4- Mexico
Våran kinesiska dansfröken hon är med i gruppen och de har också varit med i melodifestivalen...
På riktigt så skulle jag göra läxorna men jag ville höra det här först. :D

JUsteh idag fick vi våran smart board fett coolt asså :P ♥♥♥
Men typ många tjejer blev typ sura på fröken för att Calle fick bara typ hjälpa till med datan och smartboarden...
Men jag tänkte lägga upp typ bilder på de dagarna som jag inte bloggade men hittar inte den dära jävla skit saken -.-
Men när jag hittar den så ska jag lägga upp bilderna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0