Skolan igen -.-

Hejsan idag var det skola igen -.-
Men jag var astrött idag i skolan så jag kunde inte koncentrera mig
Jag trodde att jag skulle somna när som helst på maten så hållde typ jag på och somna >.<
Aja men Först så hade vi språk men idag hade jag vikarie :D
Så det betyder att jag inte fick nån läxa tills imorrn :P
Sen så hade vi Matte fröken berätta för det mesta om hur vi ska förbreda oss till provet
Så en slapp lektion heheh
Sså var det lunch och jag svalt så jag bara tänkte : Yeeeeeessssssss yippie!!!!!!
När vi var i matsalen så var det typ kebab med ris så jag tänkte  dubbel yesss yippie!!!!!!!!
På lunch  rasten så spelade jag och killarna fotboll.
Då så blev det Biologi så jag och Hanna busade (vi sitter brevid varandra) vi bytte platser,
och fröken märkte ingenting !!! XD
Efter så blev det musik ett av mina favvoämnen :D
Först så sa fröken att vi skulle sjunga Hurtfull med eric hassle den låten som jag droga hela helgen :D
Sen så gjorde jag och Filip, att  Hassle blir Hustle och vi märkte att låten handla lite om internetcafér...
Efter musik så var det Idrott och det var ganska kul.
Vi gjorde en hinder bane killiboll.
Och medans så torterade jag filip med en gummi snodd asskul sen så fick han märken XD
Och på toaletten så tog jag och Bawer varsin mugg med vatten och hällde på Filip för han hällde lite på sig själv,
Så v trodde att vi skulle hjälpa till xDDDDDD.............

AAA men  det var min dag ;)



Kommentarer
Postat av: Carl Fredrik Adler

Haha :D

2010-04-19 @ 20:42:45
URL: http://gotidning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0