Hittta den den dära usb saken igen =D

Tjabba tjena asså
Idag så hitta jag min usb sak så nu kan jag visa bilder :D
Men innan jag lägger ut bilder så sak jag berätta om min dag ;)


Först så vakna jag såklart typ vid 07:00 och borsta tänderna och typ borsta tänderna (jag brukar att borsta tänderna först innan jag käkar fruktos)
Sen så förbredde jag mig för att dra till skolan.
Sen så drog jag typ 08:10 och det tar typ 5 minuter att gå till skolan :)
När jag kom till skolgården så var det typ inget specilet.
Sen så hände inget spellt heller....
Men vid matten så skulle vi få tillbaka våra Matte prov och jag var SHIIIEEET nervös och visste inte hur det skulle gå....
När vi fick våra prov så att vi kunde titta på de så tittade jag såklart på resultatet :P
Efter så såg jag att jag fick 26/33 jag blev ass glad för jag brukar faila på matte prov men inte den hära så gick det bra :P
Jag ville typ skrika eller nåt men måste ha pokerface ^^
Sen så typ gick fröken igenom hela provet asskul (NOOOOOOOOOOT)
Men ändå när det typ ringde så vare lunch
När vi gick ner på skolgården så typ tog jag till Nathalie och Emma H typ som slavar xD
De försökte typ smita hela tiden men jag fånga de ändå, hihi ^^
När vi käka lunch så fick jag reda på att vi skulle att få efterrätt så jag bara: YESS!!!
För vi får typ aldrig efterätt.
Sen så fick vi typ fruktsallad med grädde så jag bara mumms ^^
Jag sitter typ vid 5ernas bord för det är kul at snacka med de
När jag snackade med en kille i femman som sitter vid mitt ord han heter Lukas
Medans jag snacka så börja han typ att säga en porrsida (tänker inte säga sidan) så jag och de andra i bordet bara: "Öhhhhh, o.O okeej?"
Men när det var slut av lunchen så sluta vi för att det var valborg :3
Jag ,Calle ,Fille och Alex skulle dra till Zkillz (det är ett internetcafé)
Men jag skulle följa med fille och hämta pengar från hans mammas jobb somm typ ligger vid Gamla Station.
När vi Åkte tuben så lekte vi en lek om det typ kommer ett tåg förbi så får man typ slå på rutan den som gjorde det sist så skulle den få ett slag.
Och filip suger på det xD
Så jag fick typ slå honom skitmycket.
Men så skulle vi typ dra för jag var tvungen att hämta min syrra från fritids. 
Men efter så hände inget specielt....
Men nu så kommer några bilder som var ty ptagna i veckan.







Hahha fan va ful titta inte på mig

haha nauas med typ sin syrras solglasögon

xD fille trodde att han var fortfarande liten så han fastna ....

Hahahhaha hade typ ass tråkit på bilden

på lödrdags så var typ de överallt i hötorget

Här posar en typ xD

Hahah en korv där xD
En tjej blev typ jagade av en xD

En stack typ in

Vi såg en limmo vi undra vem som var där inne?

Haha ignoera mig

Lukas

Fille


Jag skrek typ fett tråkit elr nåt

Haha titta hur nära hon e

Fille och Natta

Nicky och Nicki's rumpa där bak xD

Inte min skor men jag och nicky började typ sola eller nåt :P

Nicky använder en iPod som spegel

....

Linnea och Emma H

Det här va sprutan som jag tog mot nålen var ju lång :O

Det var med skydd


Det var alla bilder jag hade :)



Det blev lite långt inlägg hehe....

Men aja hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nämen usch !!!!!! X))))))

2010-05-06 @ 21:16:01
URL: http://julia.egmont.se/nicole
Postat av: Nathalie <3

Har inte jag fotat några av dom där bilderna då vi sitter på bänken? :)

2010-05-17 @ 21:22:34
URL: http://nathaliebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0